Czujniki optyczne, światłowodowe, indukcyjne, pojemnościoweEnkodery, liniały, odczytyPrzemienniki częstotliwości, softstarty, regulatory DCNapędy krokowe w zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnegoSerwonapędy - sterowniki , silnikiSterowniki PLCSterowniki numeryczne CNC
 

EUR: | USD: | DATA: 26.04.2024

Cechy napędów Fastech
Seria Ezi-SERVO
Ezi-SERVO ST
Ezi-SERVO ST 230VAC
Ezi-SERVO BT
Ezi-SERVO Mini
Ezi-SERVO Plus-R
Ezi-SERVO All
Ezi-SERVO Plus-R Mini
Ezi-SERVO PG
Ezi-SERVO BK
Ezi-SERVO ABS ALL
Ezi-SERVOⅡ EtherCAT
Seria Ezi-STEP
Seria S-SERVO
Seria Ezi-LinearStep
Seria Ezi-ROBO (Aktuatory)
Seria Ezi-MotionNetwork
 
REKLAMA
Serwonapędy CDHD PRO
 

 

ZAPYTANIE

Silnik krokowy

Filmy demo

Katalogi

Kontakt

 

Ezi-SERVO BK

Napęd serwokrokowy zintegrowany z hamulcem







- HAMULEC TARCZOWY ZINTEGROWANY Z NAPĘDEM.
- HAMULEC URUCHAMIANY SPRĘŻYNOWO I LUZOWANY ELEKTROMECHANICZNIE (AUTOMATYCZNE HAMOWANIE PO ZANIKU NAPIĘCIA ZASILAJĄCEGO).
DUŻY MOMENT HAMOWANIA.
KRÓTKI CZAS HAMOWANIA.
DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ I WYTRZYMAŁOŚĆ.








Ezi-SERVO-BK to połączenie silnika Ezi-SERVO z hamulcem tarczowym charakteryzującym się dużym momentem hamującym i krótkim czasem hamowania. Hamulec włączany jest sprężynowo, a luzowany elektromagnetycznie. Zapewnia to jego zadziałanie również w przypadku braku zasilania.

HAMULEC TARCZOWY.
W hamulcach zastosowanych w Ezi-SERVO-BK moment hamowania inicjowany jest przez sprężynę dociskową bez udziału napięcia zasilającego. Dzięki temu zestaw Ezi-SERVO-BK nawet w sytuacji awaryjnej zapewnia prawidłowe działanie.


AUTOMATYCZNE HAMOWANIE PO ODCIĘCIU/ZANIKU NAPIĘCIA ZASILANIA.
Ezi-SERVO-BK łączy zalety silnika krokowego i hamulca tarczowego. Daje możliwość natychmiastowego zatrzymania i utrzymania pozycji zadanej nawet w warunkach awaryjnego wyłączenia zasilania (jest to szczególnie ważne w sytuacjach, w których niepożądane jest np. opadnięcie ładunku lub narzędzia).





KRÓTKI CZAS HAMOWANIA.
Hamulec tarczowy zastosowany w napędach Ezi-SERVO-BK zapewnia szybkie zatrzymanie. Po odłączeniu napięcia zasilania z elektromagnesów zwolniona sprężyna dociskowa przyspiesza wzrost momentu hamującego.


ŻYWOTNOŚĆ.
W Ezi-SERVO-BK zastosowano tarcze hamulcowe o zwiększonej wytrzymałości, co gwarantuje trwałość i żywotność produktu.


KOD ZAMÓWIENIOWY





KOD ZAMÓWIENIOWY (wersja kompaktowa zintegrowana ze sterownikiem silnika)





DOSTĘPNE MODELE




Seria

kombinacja

Rozmiar silnika / hamulca

42 mm

56 mm

60 mm

86 mm

Ezi-SERVO-ST Silnik Ezi-SERVO
+
Hamulec elektromagnetyczny
+
sterownik Ezi-SERVO ST



w przyszłości
Ezi-SERVO-PR Silnik Ezi-SERVO
+
Hamulec elektromagnetyczny
+
sterownik Ezi-SERVO PlusR



w przyszłości
Ezi-SERVO-BT Silnik Ezi-SERVO
+
Hamulec elektromagnetyczny
+
sterownik Ezi-SERVO BT



w przyszłości
Ezi-SERVO-ALL Silnik Ezi-SERVO
+
Hamulec elektromagnetyczny
+
sterownik Ezi-SERVO ALL



w przyszłości



Dokumentacje

 

Katalog napędów
EziSERVO_BK_catalog.pdf (1.131 [MB])

 



TARGI

- więcej -

Aktualności

- więcej -

Publikacje

- więcej -

Partner serwisu
Dystrybutor napędów Ezi
 
 

© 2013 - Fastech

powered by ps